BuJo #2

27-05-2020

Hoihoi! Vandaag de tweede blogpost in de categorie BuJo! In deze categorie zal ik jaar-,maand- en week-, overzichten delen. Of andere dingen uit mijn BuJo! Lees je mee?

De kop

Deze keer heb ik als thema de kleir rood gekozen. Hier heb ik rode hartjes aan toegevoegd zodat het lekker vrolijl wordt! Na dat ik een idee had bedacht heb ik als eerst de afmetingen geschetst en uitgemeten. Toen wist ik hoeveel ruimte ik had voor de kop. Ik schetste met potlood "week 22" en schreef toen maandoverzichtje op. Waarna ik ze allebei met fineliner over trok.

Mijn trackers en notities

Als ik zeven vakjes voor de dagen doe. En ik gebruik het raster drie bij drie, heb ik twee van zulke vakjes open voor mijn trackers en notities! Ik heb een lijntje getekend met daarnaast de categorieën paperlovers, notes, en next week! (met natuurlijk een rood hartje er bij)

De dagen

Zoals je net las, heb ik voor de dagen het raster drie bij drie gebruikt. Dit zou een handig formaatje zijn voor elke dag. Ik schetste de vierkantjes, die ik later overtrok met een zwarte fineliner. Toen schreef ik de dagen met de datum op. 

Om 'm af te maken tekende ik er rode hartjes bij en schreef ik met rood de verjaardagen en afspraken bij de goede dag. Nu het inmiddels al weer woensdag is schrijf ik elke dag op welk huiswerk ik moet doen. Zodra ik klaar ben kleur ik het rondje voor de huiswerk taak dicht! 

Dat was die weer voor deze week! Wat vond jij er van? 

♡ Joanne

Ps: het klopt, vorige week heb ik mijn BuJo even niet gebruikt😌

Paperlovers
Volg mij op Pinterest https://nl.pinterest.com/joannesnoeij/ contact: joannesnoeij@outlook.com
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin